Workshop - Communication, Marketing & Vente
mercredi 15.07.2020
Google Ads
Maison Moderne
Le format phare de la formation du Paperjam Club se déploie en digital. Les Workshops sont des ateliers éligibles aux aides de l'État pour la formation professionnelle continue en petits groupes qui couvrent aussi bien les « soft » et « hard » skills au travers de 8 cycles. Les workshops en digital durent 1H30 et prévoient des interactions directes avec le formateur.
The strength of the internet is to combine the functions of media, advertising network and sales channel.
With Search Engine Advertising, it is possible to build campaigns whose return on investment is measurable and whose terms are adaptable in real time. What's new in AdWords? How to build your strategy? What are the necessary means?
Level: All levels
Expert: Gérald Claessens (Knewledge)
Objectives:
- Know how to evaluate the opportunities presented by Search Engine Advertising
- Understand the operation of the largest online advertising agency
- Discover concrete examples of successful projects in SEA
- Learn how to spread an Adwords budget
IMPORTANT
Cet événement est strictement réservé aux membres du Paperjam Club et fera l’objet d’une vérification. Vous pensez que votre entreprise est membre ? Vous pouvez prendre votre billet et inviter vos collègues à le faire également
ORATEURS
- Gérald Claessens
- Fondateur & CEO
- Knewledge